vrijdag 7 oktober 2016

Babyslofjes van de maand oktober :)

Alweer een nieuwe maand
Dus ook een nieuw paar babyslofjes met een gratis patroon :)

Hoe vinden jullie ze, zijn het geen schatjes :)
Ze hebben ook nog een naam: Mary Jane Booties
HIER vind je het gratis Engels patroon


Laat je niet afschrikken door het Engels
of door de term work slip slip knit decrease
zo moeilijk is het patroontje niet


Hieronder het filmpje van YouTube
Weet je meteen wat ze met work slip slip knit decrease bedoelen ;)


Veel succes & breiplezier :)









7 opmerkingen:

  1. Hihi, die keurende blik van de ooievaar, alsof hij aan het bedenken is bij welk babietje hij ze zal brengen XD
    Wat een schattige slofjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, die keurende blik van de ooievaar, alsof hij aan het bedenken is bij welk babietje hij ze zal brengen XD
    Wat een schattige slofjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Volgens mij heb ik ze ergens in een boekje staan van de Zeeman.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt wel hele schattige babyslofjes en ooievaar vindt ze prima, echt geslaagd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige slofjes! Deze zijn echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik vind je slofjes ook er-rug leuk! Echt iets voor een meisje van een romantische moeder...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze mooi!!! Echte ooievaarswaardige slofjes, hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...