vrijdag 12 augustus 2016

Afwisseling :)

De laatste tijd wordt hier heel veel gehaakt
Voor de afwisseling weer mijn breinaalden opgezocht :)
Met 5 bollen Fenna ga ik een omslagdoek breien
Dezelfde die ik al eens eerder maakte voor een goede vriendin
Het patroon vind je HIER
Een heel ander kleurenverloop deze keer
Het is en blijft een foto, ben je benieuwd
ga dan even langs bij de Wibra,
het is kleurnummer 85797


Een gezellig werkje, breien
zeker op de dagen dat het al herfst lijkt
Elke dag een aantal naalden :) 


Ik ben er nog niet
maar ik ben verder
dan ik gisteren was






6 opmerkingen:

  1. Mooi kleurverloop Anita. Leuk, handwerktechnieken afwisselen, dat houdt het interessant ;)
    Ik heb een keer hele slechte ervaringen opgedaan met Fenna, dus ik durf het niet meer te gebruiken. Wel jammer, want de kleuren zijn prachtig.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurverloop Anita. Leuk, handwerktechnieken afwisselen, dat houdt het interessant ;)
    Ik heb een keer hele slechte ervaringen opgedaan met Fenna, dus ik durf het niet meer te gebruiken. Wel jammer, want de kleuren zijn prachtig.
    Groetjes
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sjaal die vorige... hier kan ik het kleurenverloop nog niet goed zien? Zeker eentje om te onthouden want het is makkelijk en toch erg mooi. Dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat lekker wegbreien ...
    En het is zulk prachtig garen!
    Ik houd ook wel van een beetje afwisseling in technieken, dus ik snap je wel.
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je lijkt wel op mij. Vorige week was ik het haken zo zat dat ik een sjaal en muts heb gebreid. Maar nu sloeg het haakvirus toch weer toe.
    Oh die wol van Wibra is zo mooi. En nee, ik ga niet IN de Wibra want dan ben ik verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren! Hij ziet er nu al leuk uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...