dinsdag 2 augustus 2016

Dinsdag poppendag :)

Het uitje van vorige week smaakte naar meer ;)
Daar kwam ik al snel achter,
toen ik met mijn man wilde gaan fietsen

Hoi, Anita wij zijn er klaar voor, wij gaan weer mee :)
Wij hebben al plannen gemaakt, kunnen we naar de bootjes?
We schoten niet echt op met fietsen ;-)
Bij de schaapjes wilde ze al stoppen
De andere bleven in de mand,
maar Julia, die is echt niet bang uitgevallen
die ging wel even bij schaap kijken
Toen zagen we notenbomen,
ook daar moesten we even stoppen
Let ik even niet op
zit Julia al in de boom
Wacht maar Anita ik pak ze wel voor je
Die Julia, ze is een echte waaghals
Pas op Julia, dat je niet uit de boom valt!

Na dit akkefietje mocht ze niet meer uit de mand
Bootjes kijken, ze mocht het wel,
maar in de mand blijven hoor!
Wat ze nog meer zagen en ook gefotografeerd moest worden ;-)
Paarden, een ooievaarsnest,
zeilbootjes, een vis
 Een kastje waar je een boek uit mocht pakken,
maar ook boeken in kon leggen

Dat kastje moet op de foto Anita
dat heb ik ook een keer bij iemand op de blog gezien,
dat vind ik zo leuk
Je hebt gelijk Julia, ik herinner het me ook nog,
alleen weet ik niet meer bij wie op de blog

Hier een oproep van Julia,
weten jullie nog wie een kastje heeft laten maken
en dus ook een mini-bieb aan huis heeft?

We kunnen zelf ook op de blogs zoeken
klopt Julia, maar eerst gaan we bij de
andere poppen en poppenmoeders kijken

Nappi
Akkelien

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                  Haakjuffie          Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke

La vie de lady Rose
Hier zijn de poppen al gewaarschuwd
Als we weer gaan fietsen mag Sjors een keertje mee :)








 




10 opmerkingen:

  1. Wat leuk Julia, dat je ons laat meegenieten van je avonturen.
    Ik weet ook niet meer waar ik dat kastje eens gezien heb. Wel een leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weer zo'n leuke tocht met z'n allen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig zo'n fietstochtje samen! Volgens mij klets Julia dan 100 uit :-D
    Ik weet dat Marloes zo'n kastje heeft, die hebben het dacht ik zelf gemaakt. Wie dat ook al weer heeft laten plaatsen weet ik even ook niet meer, het was toen gedaan door leerlingen van een school, ik zit me meteen suf te peinzen, haha XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd weer leuk als ze mee op pad mogen hè. Je ziet soms net even meer omdat ze iets uitspoken (of net iets minder omdat je zo moet opletten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, herkenbaar hoor: Wij kunnen hier ook de fiets niet pakken of onze kleine viervoeter wil mee. Héérlijk vindt ze dat, voorop in de mand.
    Je hebt een mooi tochtje gemaakt zo te zien, heerlijk.
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, dat is geen wonder dat ze mee willen! Als ik in je mandje zou passen zou ik er ook in kruipen hoor...
    Gelukkig kan ik toch een beetje mee genieten via je mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In zo'n leuk mandje zullen de poppen hier het ook wel zien zitten om mee te gaan fietsen. Je beleeft er steeds weer de gekste avonturen mee en moet ze flink in de hand houden, maar dat lukt je wel! Mooie foto's van een leuk tochtje!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Julia, tuurlijk wil ze naar buiten. Vitamine D snuiven... Leuk zo'n minilibrary. Ik heb ze in het buitenland ook gezien in veel groter formaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...