vrijdag 1 juli 2016

Even bijpraten & Wie kan ik :-) maken

Even bijpraten
Iedereen bedankt voor de leuke reacties
Ik heb het nu zelf gemerkt
Donald is een beroemde en geliefde eend :)
               
Wat ik vergeten ben te vermelden, Donald is een kooppatroon
Wil je Donald ook haken?
Google dan eens op Kapitein Haak Amigurumi  'patronen' Haakpakketten

Ik ben nog bezig met een bestelling en dacht dat ik daarna
iets van 'mijn' verlanglijstje kon gaan maken,
maar iemand vond Donald zo leuk,
dat Ik zelfs nog een Donald mag haken en
kan ik ook nog een Mickey en Minnie Mouse haken
Je snapt het wel, ik ben voorlopig zoet!

&

Wie kan ik :-) maken
Het zit zo op Marktplaats had ik dvd's
van Jane Austen en Charlotte Brönte geplaatst

wij hebben geen Dvd-speler meer, de dvd's lagen maar in de kast
Ik heb wel een bod gekregen, maar zo laag!!
daarvoor zijn de films mij te dierbaar

Eigenlijk wel goed want dat bracht me op het volgende idee,
Wie van jullie kan ik blij maken met één van deze titels?



Ik heb de films meerdere malen bekeken, maar ze zijn onbeschadigd en allemaal Nederlands ondertiteld én (als je er van houdt) goed voor veel kijkplezier!

Ik betaal de portokosten, het enige probleem is
je moet wel een dvd-speler hebben ;)


Een soort van Give-away
Laat me weten welke dvd jij graag zou willen hebben
Ik kies dan over twee weekjes een 'winnaar'
Leuk als je een linkje op je blog plaatst,
maar zeker niet verplicht

Fijn weekend
Ben benieuwd wordt het  
binnen of buiten haken
 :-)









7 opmerkingen:

  1. Ooh, wij zijn gek op kostuumdrama. Kan alleen de titels niet goed lezen. Welke film staat linksboven en tweede van rechts boven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat leuk! Ja, ik ben er ook dol op en een aantal heb ik zelf en die heb ik ook met veel plezier bekeken. Maar ik kom er haast niet meer aan toe, dus ik gun het iemand anders. De boeken horen ook tot mijn lievelingsboeken, vooral Pride & Prejudice, prachtig!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf alweer een bestelling. Mooi voor je goede doelen potje.
    Ik doe niet mee met de give away. Ik kijk eigenlijk nooit films.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe niet mee omdat ik er al een paar heb, maar vind het erg lief van je.
    En Donald is geweldig! Haak ze!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief dat je ze weg geeft. Aangezien ik aan het ontrommelen ben (Wat niet zo heel goed lukt.;-)) hoef ik ze niet.XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Jij bent zeker wel even zoet met die bestellingen. En DVD's, tsjah, die kijk ik nooit meer. Dus helaas, aan mij heb je niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil graag meedoen. Die met linksonder of rechtsboven de tweede van rechts. Ik kwam hier via Christines blog omdat ik de Dvd's zag staan. Ik dacht dat ze van haar waren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...