vrijdag 25 maart 2016

Het lentegevoel

Vandaag heb ik een beetje moeite met het lentegevoel :(
Ik weet niet hoe het bij jullie is,
maar hier werkt het weer niet echt mee om
in de stemming te komen

Gelukkig heb ik afgelopen week bij
Tante Titi een leuke give away gewonnen :)


Eerst schrok ik, als ik daar maar tijd voor heb dacht ik nog,
om later te beseffen dat mijn opleiding er bijna op zit
Gelukkig ik kan dus goed voor de plantjes gaan zorgen :)

Zaadjes van Goudsbloemen,
Tomaatjes, Peterselie, Stokrozen en Afrikaantjes
en ook nog een leuke kaart


Nu kan ik net als Muis aan de slag
met mijn gewonnen zaadjes
en krijg ik toch het lentegevoel :-)
Ik weet niet of het jullie opgevallen is,
maar de zakjes zijn ook zo leuk gevouwen,
van zoveel aandacht voor detail, word je al vrolijk

Hartelijk bedankt Martine voor deze leuke give away :)










7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat leuk, volgens mij is het zaaien van zaadjes een ware hype aan het worden.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was hele leuke post! Leuk dat je nu samen met Muis kunt gaan tuinieren ;-)
    Fijne paasdagen gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo toch vast te fantaseren over de oogst van de zomer. De lente is inderdaad nog ver te zoeken maar als het goed is wordt zaterdag een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier met de zaadjes. Enne zoveel tijd hoeft het niet te kosten hoor dus wees daar niet bang voor! Fijn weekend groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een bijzondere give away!
    Superleuk om daar mee aan de slag te gaan.
    Ja, een opleiding volgen kost veel tijd hè...
    Ik doe het niet meer hoor, heb m'n tijd gehad denk ik dan maar...
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een hele moestuin! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...