zaterdag 25 juli 2015

Restjes garen opmaken!!

Het is best actueel
restjes garen opmaken
ik ben het al op diverse blogs tegen gekomen

Afgelopen week was ik op YouTube
om een bepaalde haaksteek op te zoeken
toen ik iets leuks zag
Sleutelhanger inktvisjes haken
Echt leuk om te doen 
en wat handig is aan YouTube 
met een filmpje;-)

De inktvisjes zijn 
kleine cadeautjes of
ze maken een cadeau net wat persoonlijker
en ook aan je tas of sleutelbos staan ze grappig
Wil jij ook deze inktvisjes haken
en meteen je restjes op maken
Voor je gemak heb ik de filmpjes
hieronder voor je klaar gezet;-)

Het filmpje, Sleutelhanger inktvisjes haken
is in 2 delen opgenomen
Veel succes


Leuk, al die kleurtjes
ik denk dat het daarom ook meteen
mijn aandacht trok toen in op YouTube keek
slim bedacht;-)

Fijne zondag






6 opmerkingen:

  1. Ik ontdekte gisteren je blog. Wat een leuke dingen maak je.
    Deze inktvisjes zijn heel vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anita! Inderdaad een super cadeautje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er prachtig uit en kunnen prima dienen als tas-hanger, sleutelhanger, enz ... Heel mooi als ze naast in verschillende kleuren hangen. Knap! Prima cadeautje trouwens.

    Nog een fijne zondag Anita, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke inktvisjes. Echt eluk om ze aan een tas te hangen. En natuurlijk ook een goed idee als cadeautje.
    Op meer blog lees ik dat mensen hun restjes op willen haken en dit projectje is dan echt leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sleutelhangers zijn ideaal om restjes op te werken, helaas haak ik niet zo graag en meestal zijn dit haakprojectjes. Ze zijn echt heel knap en superleuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg, enne restjes genoeg hier dus ik zal deze onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...