dinsdag 7 juli 2015

Dinsdag poppendag

Waar waren we gebleven?
O, ja ik weet het al weer

Het dekentje van granny's zodat 
Julia, Muis en Teodoor
buiten kunnen picknicken

De wolletjes werden uitgezocht:)

In de tuin, onder de parasol
Mooie kleurtjes, zoals blauw,geel,wit en groen

Anita, maak jij een proef granny
Ja, dat doe ik
Maar wat denk je de granny werd afgekeurd
te groot en nee zo waren de kleuren toch niet goed!!

Julia, je hebt samen met Muis en Teodoor
de kleuren uitgezocht, hoe kan het dan niet goed zijn?
Nu, dat kan toch, dat heb jij toch ook wel eens
Toe, haak even een nieuwe granny, maar dan kleiner


Zo, dit is een kleiner granny en dan met drie kleurtjes
Ook deze granny werd afgekeurd door het drietal

Anita, wij willen wit erbij en groen weg
O, je zegt het maar hoor;-)
Jaaaa, deze vinden we mooi
Blij dat jullie nu tevreden zijn:)

Anita, wanneer is het dekentje klaar?
Ja ho eens, ik heb er nu vier af
Hoe groot willen jullie dat het picknick dekentje gaat worden?

Anita, heb je een centimeter?
Ik zal hem voor jullie pakken
Ondertussen begin ik alvast aan granny nummer 5
en kunnen jullie alvast gaan meten:)

Ook ga ik nog even naar de winkel voor
een lapje voor de achterkant van het dekentje
O ja, dat vinden wij super leuk, naar de stoffen winkel
Wij gaan mee naar de winkel, ja toch?

Anita, wij durven het bijna niet te vragen
Vragen staat vrij hoor!
 Wij willen ook een poppenserviesje
toe maar, toe maar

Ik zal wel eens kijken
misschien dan ook een bezoekje aan de 
kringloopwinkel deze week:)

Ook hier gaan de poppen even met vakantie
we zien elkaar weer snel:)

Hoogste tijd om op bezoek te gaan
bij de andere poppenmoeders

                                           Akkelien
                                      
                                                                Rita                                     Jolanda
                                                 
                     Hannie

                                                                                                        Haakjuffie
                                   Peggy







2 opmerkingen:

  1. En ik denk dat je na het servies toch ècht aan het bakken moet hoor voor ze ;) want een picknickkleed met servies zonder iets lekkers.... Neh dat kan gewoon niet ;)
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt duidelijk je handen vol daar met die bende! Laat je niet doen hoor! Het begint met een picknickdeken en eindigt al met een servies, wat staat je nog te wachten??? Je hebt duidelijk de poppen aan het dansen bij jullie, ik verwacht nog een heel verlanglijstje als dit zo doorgaat. De grannydeken wordt in elk geval prachtig, dat staat vast! Fijn vakantie voor jou en de poppen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...