donderdag 17 april 2014

Ole, Ole, Ole, ik ben Brullie de bungelleeuw

Verkocht






Komen jullie ook al een beetje in de stemming? De reclamefolders kleuren al weer aardig oranje. 
Dit is Brullie de bungelleeuw.









Ik heb hem gemaakt na een voorbeeld uit het boekje van Monique Vos-Meulenbroek
En als je hem koopt, (€ 6,25 excl. verzendkosten) nee dan steun je niet het Nederlands elftal maar de kinderen in Gambia

Een hoop geroezemoes in de kast,
de andere dieren vonden het geen stijl
Zij zijn ook supporters van het Nederlands elftal
en wilden ook het Nederlands elftal toejuichen ;-)
Ja, ook de oranje babyslofjes wilden met Brullie op de foto
eigenlijk hebben ze wel gelijk, zij horen er ook bij!

3 opmerkingen:

  1. wat een schattig leeuwtje.
    knap gemaakt hoor
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze oranje leeuw is kei geweldig. Laat die vlagjes maar waaien.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe knappe bungelleeuw zeg, kan best geloven dat de anderen jaloers waren en ook wilden meedoen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...