maandag 28 april 2014

Haaknaalden etui & babyslofjes Felix

Kijk eens wat ik heb gekregen van mijn collega een etui met haaknaalden, mooi hé!
Ook zo handig, al mijn haaknaalden in een etui.

De gekleurde haaknaalden gaan van 2,0 mm tot en met 6,5 mm

De zilveren haaknaalden zijn voor fijne haakwerkjes en gaan van 0,6 mm tot en met 1,9 mm 

Mijn collega heeft een webwinkel Emeij
Hij verkoopt onder andere loepbrillen, loeplampen en hobbylampen en sinds kort heeft hij ook deze etui met haaknaalden in het assortiment. 

De etui was een cadeautje omdat ik handwerk voor de kinderen in Bansang, Gambia :-)

Ben druk aan het haken voor mijn AH-tas
gebreide babyslofjes Felix, even iets anders dan haken;-)

Verkocht

3 opmerkingen:

  1. Wauw zeg, wat een prachtig kado. En neen we zijn echt niet jaloers, we zien alleen maar een beetje groen... ;-)
    Veel plezier met je fantastisch haak etui.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi cadeau en mooie babyslofjes.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat etui ziet er echt wel handig uit! En jij krijgt dat zomaar cadeau, gelukzak! Je babyslofjes zien er geweldig stoer uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...