zondag 9 maart 2014

Mandje gehaakt en citroencake gebakken

Op de handwerkbeurs in Zwolle had ik katoen gekocht om een mandje te haken. Merk Lammy yarns -  garen Hawaï  
Je hebt een bol nodig en je haakt het met naald 5, werkelijk het mandje is zo klaar! Het gratis patroon kun je bij Echtstudio vinden 
Ik heb er even 2 bollen wol ingestopt, 
maar je kunt het mandje natuurlijk voor van alles gebruiken




Ook nog een lekkere cake gebakken, 
We hebben alleen de foto nog, hij is al op;-)
Het recept kun je vinden op de blog van Anneke

1 opmerking:

  1. Leuk zo een gehaakt mandje. Kan je van alles in kwijt. Opgeruimd staat netjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...