maandag 10 maart 2014

Kandelaars & paaseieren



Op blogs over Home & Lifestyle had ik gezien
 dat je met muurvuller, verf, bloem en koffiedrab
voorwerpen een tweede leven kunt geven.
Tijd om zelf aan de slag te gaan;-)

Ik had nog twee kandelaars van Ikea
ik vond ze niet meer zo mooi
zij dienden als 'proefkonijn'
Ben tevreden over het resultaat en
 het is nog leuk werk om te doen ook!


 Ook twee grote eieren die ik nog had
           kregen een opknapbeurtje
in de grote schaal samen met de witte druifjes 
           staan ze te pronken op tafel

2 opmerkingen:

  1. Ik vind jou gepimte kandelaars veel mooier dan de originele.
    De aapjes en beertje Vera zijn met wol van de Wibra gebreid. Bianca wol noemt deze.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit hoor :)
    lekker gepimpt heb je dat ;)
    ah en ik kan bij je patroontjes, ben even gaan zien.
    Als mijn sjaal af is, weet ik wat maken.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...