zondag 1 december 2013

Eerste zondag van de advent 2013



1 december is het de eerste zondag van de Advent 2013

Elk jaar maken mijn moeder en ik een adventskrans, inmiddels is het een traditie.

Mijn moeder heeft wat takken van haar kerstboom in de tuin gesnoeid, ik heb van een buurvrouw uit de buurt haar conifeer mogen snoeien en dan heb je al snel een mooie krans. Kaarsjes, strikjes en je krans is aangekleed. Je kunt de krans natuurlijk ook kant en klaar kopen, maar wij vinden het leuk om de krans zelf te maken. Nog een fijne zondag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...