zaterdag 14 september 2013

Klaar voor de...........

Morgen is het zover, de Afrikadag in Almere en ik ben er klaar voor.
Tja dat denk ik tenminste, ik heb denk ik wel genoeg leuke dingen om te laten zien.
Natuurlijk vraag ik me af, heb ik wel genoeg babysloffen voor jongens, toch nog maar een paar babyslofjes breien voor een meisje.
Maar nu moet het toch echt klaar zijn, natuurlijk gaan Carel en Cato mee en ik heb ook nog een paar leuke kussentjes voor Halloween. Alles inpakken en dan ben ik klaar voor de.................


Babyslofjes Lotje


Natuurlijk laat ik jullie weten hoe de Afrikadag geweest is en of ik veel opgehaald 
heb voor 'mijn jongens' van het voetbalteam.

Fijne avond.

1 opmerking:

  1. Ha Anita, wat ziet het er goed uit allemaal. Heel veel succes morgen! Ik hoop dat het een mooie dag wordt!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...