zaterdag 21 september 2013

Een schildpad, zebra, aapje en giraffe, ja ja werk aan de winkel!



Na de Afrikadag in Almere nog een paar opdrachten afgemaakt en garen besteld bij de
Hobbydoos, heel erg makkelijk online bestellen :-)
Je ziet nu alleen nog garen liggen, maar zoals gezegd over een tijdje is dit garen een schildpad,
zebra, giraffe, aapje, pinguïn en muis. Allemaal dieren uit de boekjes Dierenvriendjes haken en Gehaakte beestenboel van Christel Krukkert. Echt een aanrader deze boekjes. Tip: ik heb ze geleend bij de bibliotheek. Het rode garen is voor pannenlappen, mijn buurvrouw wilde graag rode pannenlappen, maar dan maatje XL. Dus maak ik pannenlappen XL, klant is koning is toch de slogan!
Iedereen nog een heel fijn weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...