dinsdag 4 juni 2013

Lieveling van de naaidoos!

Op dit moment heb ik niet zoveel tijd om te haken, ik moet aan de moduleopdracht werken voor mijn studie.Toch had ik zin om iets op mijn blog te zetten. Daarom laat ik jullie mijn naaldenboekje zien. Samen met het ooievaarsschaartje want daar ben ik ook zo blij mee. Mijn quiltnaalden, kleine veiligheidsspelden, grote en kleine naalden alles overzichtelijk bij elkaar. Misschien breng ik jullie op het idee, om ook zo'n handig naaldenboekje te maken.
Twee kleine lapjes stof, een lintje, twee lapjes fijne borduurstof en voilá, je hebt een naaldenboekje.


  
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...