vrijdag 3 mei 2013

Pommetje poes

Pommetje poes

Ik ben Pommetje poes en ik ben de liefste knuffel in de box. Mijn neus, mond en oogjes zijn geborduurd dus ik ben veilig voor de allerkleinste. Ik kan ook gewassen worden want mijn vulling is van wasbaar materiaal.

Anita heeft mij heel lang geleden ook als eens gemaakt voor haar dochtertje.
Opzoek naar nieuwe ideeën voor de weblog kwam ze mij weer tegen en hier sta ik dan.

Met dank aan de moeder van Anita.
Zij had het handwerkblad waar ik in sta namelijk bewaard.

Ik kost € 3,95 en de verzendkosten kun je
vinden op Kijk, kies en koop!

Oeps, € 3,- is natuurlijk voor Stichting Robin Hood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...