zaterdag 25 mei 2013

Juffrouw Ooievaar steunt Stichting Robin Hood

Ik vind handwerken ontzettend leuk, ik kan het niet laten!
Jullie weten dat ik Stichting Robin Hood een warm hart toedraag. 
De opbrengst van wat ik verkoop via mijn blog, gaat naar deze stichting. 
Afgelopen januari heb ik € 76,- over kunnen maken, de verkoop gaat zo goed 
dat ik deze keer € 100,- kan geven.
Hartelijk bedankt allemaal!

Wil je nog eens lezen waar Stichting Robin Hood voor staat, ga dan naar

In verband met privacy heb ik de afbeelding van het betalingsbewijs verplaatst naar de pagina Stichting Robin Hood.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...