zondag 7 april 2013

Na artikel in de Bossche Omroep nu te gast bij Boschtion radio

Baby mutsje Peer
Verkocht
Na een artikel in de Bossche Omroep, een filmpje op YouTube, nu een uitnodiging ontvangen van Boschtion Media voor  een interview. 
Ether: 95.2 Mhz - Ziggo kabel 87.5 Mhz

De voorzitter van Stichting Robin Hood, Klaartje en ik zijn te beluisteren in het radioprogramma ZZZ,  het wordt op zaterdagmiddag 13 april van 12.00 tot 14.00 uur uitgezonden. 

Boschtion Media vond het leuk om aandacht te schenken aan juffrouw Ooievaar, het breien van baby slofjes voor het goede doel en Stichting Robin Hood. Als je tijd hebt zouden wij het leuk vinden als je luistert!

Het artikel in de Bossche Omroep was naar aanleiding van een paar Carnavals baby sloffen, voor deze gelegenheid heb ik een Carnavals baby mutsje gebreid.


Knilisje
Verkocht

                             


                            Knilisje en Peer vormen samen een 
                                              leuk paar!
Carnaval
Verkocht






Maar ook Peer en Carnaval
vormen samen een leuk paar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...