zaterdag 19 januari 2013

En wat gaat er mee naar Gambia?



De voorzitter én initiatiefneemster van Stichting Robin Hood gaat naar Gambia en in haar koffer neemt zij mee.............


Mutsjes en baby slofjes
door mij en mijn moeder gebreid
ik wil mijn moeder dan ook graag bedanken voor haar hulp





Zoals je ziet is mijn moeder
ook een bezige bij
ze heeft o.a. het schattige overgooiertje gemaakt











In verband met privacy heb ik de afbeelding van het betalingsbewijs ( € 76,- )verplaatst naar de pagina Stichting Robin Hood.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...