dinsdag 12 december 2023

Give away gewonnen :)

 Zo leuk, ik heb bij Ineke
van @Lunasterknit bekend van Instagram
en haar Youtube vlog, wol en goodies gewonnen :)
Ze organiseerde een give away bij 500 volgers op Instagram
De 500 volgers had ze zo ;)
Ik dacht ach laat ik een kansje wagen,
altijd leuk om (voor mij) onbekende wol uit te proberen
Laat ik nu winnen, wauw
Ik kreeg er ook nog 2 leuke zeepjes/schaapjes bij en handzeep
Ik brei eerst nog verder aan mijn trui,
ondertussen kan ik dan bedenken 
wat ik van de mooie streng ga breien :-)
Ineke neemt in de maand december elke dag een Vlogmas op
Ook op Ravelry is ze actief, ze ontwerpt patronen voor sokken 
Marjan heeft pas nog een patroon van haar getest van mittens

Leuk als je een kijkje neemt

🎄🎅🏻🎄


7 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, gefeliciteerd! Je gaat er vast wat moois van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, ik hoorde het op haar vlog wie de winnaar was. Prachtige streng. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat leuk Anita, hartelijk gefeliciteerd met het winnen
    van deze Give-away!!! Prachtige streng een erg leuke extraatjes. daar ga je vast iets mooi van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een bofferd ben je!
    Ik ben benieuwd wat je van deze mooie streng wilt gaan maken.
    Leuk dat je me genoemd hebt in je berichtje, dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je zo’n mooie prijs hebt gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loop erg achter met blogs lezen... Maar wat leuk dat je dit gewonnen hebt! Give away's..., dat is een tijd geleden dat ik daar aan mee deed...
    Die wol komt bij jou wel van pas!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...