woensdag 31 mei 2023

Een nieuwe hobby

Nee, toch maar niet
Hoewel het heel leuk 
is om te doen
Dan heb ik het over een kastje pimpen
Dit kastje mocht ik van iemand hebben
Het zag er niet uit
 Maar ik zag er wel iets in ;)
Eerst maar eens een flink sopje
Toen zag ik ook dat het kastje
geen deurtje met plankjes had
maar een soort van ‘bakje’
Had ik nog nooit eerder gezien
Ik vond het wel grappig
Het hout zag er nog goed uit 
Het werd een gezamenlijk project ;)
Flink schuren
Mijn man met de schuurmachine 
Ik het fijnere schuurwerk 
Weer een sopje en goed laten drogen,
klaar om te verven
Een kleur verf kiezen, pffft
net als bij wolletjes ontzettend moeilijk!
Het kastje staat in de woonkamer
Zo is het geworden :-)
In het ‘bakje’ kan mijn handwerk
waar ik op dat moment mee bezig ben
Ook leuk, weer een hoekje om te stylen







9 opmerkingen:

  1. Wat leuk en een heerlijk werkje zeker om samen te doen. Het resultaat mag erzijn. Weer een leuk hoekje, om wat neer te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een metamorfose Anita, het is echt prachtig geworden.
    In deze kleur heb ik heel lang al mijn houtwerk in huis gehad.
    De naam was monumenten groen, min lief was er op uitgekeken.
    Mij verveelde het totaal niet. Heel handig om daar al je lopende
    handwerkjes is onder te brengen. En prachtig ook de groene
    gloed van de decoratie, heel sfeervol.
    Het lijkt wel op zo'n kastje dat vroeger bij een wat luxer huis op een verhoging stond, en diende als brievenbus. Je kon het kastje op slot doen, maar misschien heb ik het helemaal mis hoor;-)

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kastje met die bak. Jullie hebben het geweldig mooi opgeknapt. Zo past alles mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, dat kastje is enorm opgeknapt, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Mooie kleur ook! Ik heb in praktisch diezelfde kleur ook een mooi "kastje"/bijzettafeltje. Die kleur had het al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap dat je dit leuk vond om te doen. Lekker samen er mee bezig en dan zo'n prachtig resultaat. Wat een enig hoekje zo in de kamer. Ben benieuwd of er meer meubels volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een apart kastje, fijn om daar je werkjes in te kunnen opbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig en apart kastje met die bak, handig denk ik.
    Mooie kleur heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat kastje heb je mooi opgepimpt. Weer eens iets anders, een bakje ipv deurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...