zondag 3 juli 2022

Zomertruitje :-)

Hoog tijd dat ik weer eens blog ;)


Ik vertelde het al
twijfel, twijfel of ik garen zou kopen 
om een zomertruitje te breien 

Toch gezwicht, maar
wat was het moeilijk om een kleur te kiezen
van een foto kiezen is moeilijk,
maar omdat er in mijn haar 
ook steeds wat meer grijze lokken verschijnen 
merk ik dat niet alle kleuren me meer zo mooi staan
Toch weer gelukt :-)
Het vest nummer 7 voor de herfst/winter
heb ik voor nu even aan de kant gelegd
dat komt vast en zeker op tijd af 

Even wat informatie
Patroon: PetiteKnit - Anker's summer shirt
Er is sinds kort ook een Nederlandstalig partroon
Garen: Kremke Morning Salutation (vegan garen)
je kunt maar liefst kiezen uit 23 kleuren 
Ik heb gekozen voor de kleur: Pine
Garen gekocht bij: Wol zo eerlijk
Het is een fijn en duidelijk patroon :)
Ik ben bijna klaar met de meerderingen,
verdeling maken van lijf en mouwtjes
dan schiet het het lekker op 

Want ik wil het shirt natuurlijk nog wel 
deze zomer aan ;)













7 opmerkingen:

  1. Het is een hartstikke mooi patroon, maar is wol niet warm voor de zomer ? Desalniettemin, het wordt een mooi truitje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig garen Anita, en de kleur is ook TOP.
    Je bent al flink op weg zie en lees ik wel. Jij kunt
    echt heel mooi breien, zo regelmatig, het gaat een
    schoonheid van een [zomer] trui worden.
    Veel succes met de vorderingen......

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om weer een blog van je te lezen. Het is een prachtige kleur die je hebt uitgekozen dus dat gaat vast een mooi zomertruitje worden. Daar heb je vast lang plezier van! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Zowel de kleur van het garen als het breiwerk. Jij hebt het ideale figuur voor zo'n leuk truitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag hem op Instagram al voorbijkomen. Hopelijk krijg je hem deze zomer nog af.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...