vrijdag 16 april 2021

Crea 2021 de H van Hiep Hiep Hoera

De H van...........
Wat ik allemaal niet bedacht heb bij de H
Maar alles viel uiteindelijk af

Nu had ik op het WWW al diverse keren
een nostalgische slinger voorbij zien komen
Die wilde ik ook wel eens maken :)

Zo kwam ik dus uit bij
Hiep, Hiep, Hoera
een feestje
een slinger:)
Op een paar foto's gekeken, daar had ik geen
boek of patroon voor nodig :)
Haken maar!
Hoe zeggen ze dat ook alweer?
'Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen'
Dan doen we dat maar ;)
Ik ben benieuwd waar de andere aan dachten 
Er is best veel mogelijk met de letter H 
Elke keer weer een feestje bij:



 

12 opmerkingen:

  1. Nou Anita, het feest kan beginnen.
    Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen en dat deed jij, dus.............fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk en hiep hiep hoera de zon schijnt
    en hiep hiep hoera een nieuwe dag
    en hiep hiep hoera lekker een bakkie thee
    ja ik kan dat wel mn eigen slingers ophangen :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is een heel leuk idee voor een duurzame slinger :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo de slinger te haken. Hoe vaak heb ik die niet meer mijn basisschool leerlingen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiep Hiep Hoera is belangrijk in het leven. Alles wat je kunt vieren moet je vieren zeggen wij altijd. En daarbij komt jouw feestslinger goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het feestje dat leven heet, is heel mooi met jouw slingers erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n gezellige slinger, daar heb je inderdaad geen patroon voor nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige feestversiering heb je gemaakt, ze kunnen allemaal nog jaren mee, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kun je je soms suf prakkezeren bij een letter hè... Maar het is tòch weer gelukt! Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke vrolijk en kleurrijke slinger is het geworden Anita, hieper de piep HOERA. deze zal zeker regelmatig gebruikt worden, hoeraaaa.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hieperdepiep hoera.Helemaal leuk zo'n slinger!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...