dinsdag 26 januari 2021

Dinsdag poppendag :)

 Het is zover!
Ik kon het niet langer aanhoren :)
Julia en Noortje bleven maar vragen
ja, eigenlijk was het wel een beetje zeuren ;)
Anita, wanneer doen wij weer 
mee met dinsdag poppendag?

Nee, niet schrikken hoor, als je onderstaande foto ziet
Ik zei, dan gaan we eerst grote schoonmaak houden
Ja, je moet ze toch bezig houden, nu ze de hele dag thuis zijn 
Dus gordijntjes wassen en alles een sopje geven :)

Ik moet eerlijk zijn, ze helpen goed mee
Al gaat het wel een beetje langzaam
Als we toch grote schoonmaak doen,
dan gaan we het anders inrichten
Anita, mogen wij jouw Ipad?
Tjee, wat zijn die twee daar handig in
voordat ik het wist zaten ze op de site van

Atelier Grethilde

We gaan niet veel kopen hoor, zei ik nog
Anita, we moeten de kleine zelfstandige helpen,
dat heeft minister Rutten zelf gezegd, 
ja, ja, mooi excuus dames:)

Je ziet het al, de dames hebben een brievenbus gekocht
Ze vonden dat ze veel te weinig post kregen,
ze snapte het eerst niet, want minister Rutten had nog wel
gezegd dat alle mensen vaker een kaartje moesten sturen
Maar toen ze er langer over nagedacht hadden,
was het volgens hen logisch, geen post want ze hadden geen brievenbus! 

Nu het appartement toch leeg was
kon er mooi een gaatje geboord worden
Ik moet toegeven hij hangt daar mooi 
Nu afwachten of er inderdaad meer post komt ;)

De gordijntjes hangen alweer,
de brievenbus heeft een mooi plaatsje

Wat zijn Julia en Noortje nog meer van plan?
Dat bewaren we voor een andere 
dinsdag poppendag ;)

Is er nog meer poppennieuws?
Vast wel, want Julia en Noortje
hebben elke dinsdag poppendag bijgehouden van:
Corina   
   Blauw ruitje     
   Angélique               
  

12 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee om grote schoonmaak te houden. Dat zouden Saar en ik ook een moeten doen. Al dat stof verdwijnt zomaar onder aanrechten en banken. En wat een toffe brievenbus. Daar gaat vast post in bezorgd worden. Fijne schoonmaakdinsdag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anita wat leuk zeg ik ben nu alweer benieuwd wat ze er van gaan maken. Ik zie zo'n appartementje ook wel zitten :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo maak je schoon schip en wat zijn we benieuwd hoe het gaat worden, mooie brievenbus hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, heerlijk alles weer fris en schoon.
    Proberen de dames nu alle bekenden aan te zetten tot post sturen door zo demonstratief een brievenbus op te hangen? Tsja, het is ook een manier, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat leuk, eindelijk weer poppennieuws van Julia en Noortje! Wat een mooie brievenbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joepie, je poppendag is weer terug! Julia en Noortje hebben hun zin gekregen. Wat een bijdehandjes... dat gaat nog leuk worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een nieuw jaar, nieuwe brievenbus, de nieuwe avonturen kunnen beginnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd naar alles wat er gaat komen! En of er post komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aha Julia en Noortje hebben er zin in zie ik wel,
    goed idee een grote schoonmaak, en wat een mooie
    brievenbus hebben ze online gekocht. Het gaat vast
    weer prachtig worden........

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superidee om ze met de grote schoonmaak bezig te houden nu, dan krijgen ze tenminste wat tijd gevuld. Maar slim zijn ze ook, om zomaar een brievenbus te bestellen! Ze hadden wel gelijk he, zonder kan je moeilijk post krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...