dinsdag 25 februari 2020

Dinsdag poppendag :)

Jaaaa, het is zover
Boe, boe ik ben een knuffel
Hier liet Anita zien dat ze een begin had gemaakt
Kijk zo zag ik er afgelopen zondagochtend uit:)
Tegen de middag voelde ik me toch een stuk beter ;-)
Ik blijf nog even bij Anita, maar het lijkt me heerlijk
om in april voor het eerst de wei in te gaan
Kijk daar verheug ik me nu al op :)

Is er nog meer poppennieuws?
Ik denk bij:




Corina    Akkelien   Sandra Blauw ruitje     
Elizabeth   Angélique               
    Blauw en zo









18 opmerkingen:

  1. Wat een dot en ja ik kijk nu ook al uit naar de koeiendans.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo koe, je ziet er prachtig uit. Wat zal het heerlijk zijn voor je als je straks lekker de wei in kunt. Blijf nu nog maar even in de stal. Het is veel te nat, je zou binnen de kortste keren onder de modder zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tolle Arbeit, sehr schön gemacht:)
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een k(j)oetie. Een echte knuffelkoe. Schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wie niedlich! Und die Kuh hat sogar eine gelbe Marke im Ohr :-). Die Karte passt auch super dazu.
    Wünsche dir einen schönen Dienstag. Liebe Grüße. Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je mooi! En als jij naar buiten mag, dans ik met je mee hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsof ik mijn eigen koe zie! Wat leuk dat je er ook eentje hebt gehaakt. Leuk om te doen hé. Weet je dat ook een kleinere versie is, je kunt een kalfje haken als je zin hebt. Ik vond een patroon daarvoor bij My Krissie Dolls. Wil je er meer over lezen, klik dan op mijn blog even op Koe (bij de labels).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een prachtige schattige koe! Je zou er een kalfje kunnen bij maken tegen de lente... om dan samen in de wei de koeiendans te gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave koe. Nu niet naar buiten gaan hoor, het is veel te vies en nat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie koe heb je gehaakt!
    Fijne groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, het is een prachtige koe !
    En leuk ook dat de koe het zelf komt vertellen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ...wie cool , oder soll ich sagen "kuhl" ;O)
    Liebe Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. boe wat een pracht koe, die kan straks swingen in de wei

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach wat een leukerd!! En in april nog leuker in de wei :-) Mooi gemaakt ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...