dinsdag 9 juli 2019

Dinsdag poppendag :)

Ik weet niet hoe het bij jullie gaat,
maar ik kom moeilijker tot bloggen
of het nu  komt omdat het zomer is
of de tuin meer aandacht vraagt
ik weet het niet
Maar dinsdag poppendag wil ik toch niet overslaan ;)


Zoals jullie weten ben ik bezig met een proefkonijn
Dat is een Engels patroon, heel leuk om te doen, maar wel opletten!
Niet iets voor bij de TV of als je 's-avonds buiten zit
Mmm dan ga ik wel 'even' weer iets haken, even iets tussendoor
Vervolgens kies ik er dan ook nog voor om niet één maar twee dieren te haken
Ja toe maar én dat moet ik toch echt niet meer doen!!
Want als ik dan wat verder ben met haken, dan wil ik dat
weer eerst afmaken, ik kan daar heel onrustig van worden :(
Het proefkonijn en al de andere dingen die ik nog wil maken
moeten dan weer wachten!
Het voordeel is wel :)
Dat ik nu iets te bloggen heb op dinsdag poppendag
Wat vinden jullie van mijn foto's?
Sandra vertelde op haar blog hoe zij haar foto's maakt, waar zij op let
Dat mag ze van mij best vaker doen!
Het was voor mij inspiratie om eens wat anders te proberen
Waar een trap in de gang goed voor is ;)

Is er meer poppennieuws?
Het is zomer, maar laten we toch maar
een kijkje nemen bij:


Rita 


                     Mariam  
                      Blauw en zo
       Lydia




13 opmerkingen:

  1. Ah, wat een mooi muizenstel! Kijk ze nou parmantig zitten! Leuk idee om ze op de trap te fotograferen, je hebt er genoeg licht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een lief stel geworden! En het blogje van Sandra inspireerde zeker. Ik vind het soms best een gedoe om een goede foto te maken. Nu weer verder met je proefkonijn, ik ben benieuwd naar het resultaat. Fijne dinsdag.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie muisjes, en mooie foto's! (op de trap zal ik hier maar niet doen met nog oude vloerbedekking erop... ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuke muis en 2 muizen da's dubbelleuk! Ik ga ook eens even kijken naar de fototips van Sandra want die muizen op de trap: wat een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en dan 2 nog wel leuke foto op de trap :))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, prachtig, je foto's! En de muizen vind ik ook een leuk stel!
    Succes met je andere haakwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het bloggen staat hier ook op een laag pitje... Maar dat komt vast weer goed na de zomer. Je muizen zijn heel erg leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk muizenpaar. En mooi gefotografeerd op de trap, foto’s maken valt vaak niet mee. Lekker verder haken met het proefkonijn en je niet gek laten maken door andere dingen die er nog liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om op de trap te poseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, klopt inderdaad wel dat het rustiger is in blogland. Dat is elke zomer wel het geval. Het kost ook best wat tijd om een bericht te maken.
    Wat een leuke foto's! Ja, Sandra kan er wat van...
    Ik vind het altijd wel fijn om verschillende werkjes te hebben, maar iedereen is anders.
    Ik vind die muizen anders wel schatjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook weinig te melden in blogland, maar ik ben ook helemaal niet zo actief op handwerkgebied. Geen zin, geen inspiratie.
    Leuk die muizen op de trap. Laatst zag ik op facebook ook van die leuke foto's met dieren op de trap. Ze komen zo heel leuk over. Maar ik heb nog van die gele vloerbedekking op de trap en dat is geen gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig muisje is dit!!

    Ja, hier van hetzelfde. Kom er ook bijna niet toe!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh, zóó schattig, vertederend eigenlijk. Dat in tegenstelling tot je een echte tegenkomt, brrrrr
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...