dinsdag 22 januari 2019

Dinsdag poppendag :)

Waren jullie ook zo nieuwsgierig?
Op een gegeven moment 
kon ik er niet meer tegen en heb ik
Julia even apart genomen ;)

Toen kwam het hoge woord eruit
Ik wil een eigen appartement Anita
Maar Julia dat mag hoor :)
Het timmeren en schroeven heeft Julia aan J en mij overgelaten
Maar het verven wilde ze graag zelf doen
De spulletjes die ze al heeft
heeft ze goed ingepakt, 
zodat daar geen verf aan komt  
Doe ik het zo goed Anita
Ja hoor Julia :)
Ze werkt hard door 
Kijk nu is ze al bij de raam :)
Ze vergeet niets en al gauw is Julia klaar
Wauw wat een mooie ruim appartement heb je Julia
Ja Anita ik ben er ook erg blij mee
Kijk hier in de hoek wil ik een kastje
Meer in het midden mijn bed
Julia heeft al volop plannen :)
Haar kledingrek heeft al een plaatsje gekregen :)
Anita, ik heb nog wel gordijnen nodig 
O, Julia je hebt nog een hele hoop spulletjes nodig
als je op je eigen gaat wonen 

Anita mmmmm
Ik vind het wel belangrijk als de spullen
zoveel mogelijk duurzaam zijn 
O, kijk dan eens op Marktplaats  of ga een keertje
met mij mee naar de kringloopwinkel 
Misschien zie je daar nog wat leuks 

Julia woont nu op hetzelfde adres als wij
alleen woont zij op A
Toch op zichzelf, maar wel zo dat ik
een beetje toezicht kan houden

Mijn poppenkind is reuze in haar schik
Ik hoor haar de hele tijd zingen :)

Er is nog veel werk te verzetten, maar met elke keer iets kom je er ook :)
Je snapt het wel, er komen vast en zeker
nog meer verhalen over haar nieuwe appartement  :)

Is er meer poppennieuws
Vast wel, kom laten we kijken bij de andere
poppen en poppenmoeders





10 opmerkingen:

  1. Ach ja, kleine meisjes worden groot hè... Die Julia!
    Ze krijgt een leuke woonruimte hoor; alleen het raampje is al om jaloers om te worden. Fijn dat ze jullie hulp kreeg, en natuurlijk zijn wij heel benieuwd hoe het er in haar huisje gaat uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!! Ik ben benieuwd naar de inrichting. Wordt vervolg...
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat stoer een eigen plekje ....... leuk huisje inrichten is dit een nieuw item voor poppenmoeders dan wil ik OOK !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Het wordt vast prachtig!
    En ik ben dol op huizen kijken en inrichtingen bewonderen :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach die Julia! Ze gaat zich vast prima redden, ze is zo verstandig altijd. Ik ben benieuwd naar haar appartement wanneer het een beetje ingericht is. Knap hoor, dat ze zo netjes kan schilderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk, zo'n eigen plekje! (heb toch maar even gezorgd dat de poppen hier het niet kunnen zien)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook kleine poppen worden groot en willen zelfstandig zijn. Ze krijgt vast een heel mooi appartement, ze is zelf al lekker bezig. En je kunt toch nog mooi een oogje in het zeil houden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat ze een eigen huisje krijgt,ben heel benieuwd naar het geheel.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk? Even een vraagje, hoe groot is Julia en hoe heb je dan de afmetingen bepaald van het huis? Ik denk dat Emma en Annika ook wel een huis willen! ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...