zaterdag 23 juni 2018

Hij is al lang klaar

Ja, mijn sjaal is al een tijdje klaar :-)
Maar ja, om nu met hoge temperaturen 
over een sjaal te bloggen ;)
Nu het weer wat minder is
volgende hopelijk beter
show ik 'vlug' mijn sjaal

Ik ben blij met het resultaat :) 
De kleur is mooi en de sjaal is lekker warm
Ik ben er nog niet uit of ik de sjaal zelf ga dragen
of dat hij in 't winkeltje komt 

Ik ga zeker nog een sjaal haken met dit patroon
Een met felle en vrolijke kleuren 

Hier nog even de link naar het gratis patroon 

Fijn weekend 
Ik ga in de tuin werken
want er is genoeg te doen :)







10 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal. Bij dit weer kun je hem best om :) Leuk dat open patroon. Luchtig en toch lekker warm.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sjaal! Je hebt nog even om te bedenken of je hem zelf houdt of verkoopt, de zomer is net pas begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi resultaat! Ja, prima weer om in de tuin te werken :-)
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sjaal en als het ff kouder wordt is ie heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd.... Het lijkt wel of jij er een col van hebt gemaakt... Je brengt mij op een idee...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig! Ik haakte dit patroon ook ooit; haakt heerlijk weg, dus ik snap dat je voor een tweede, kleurrijke gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zeker een mooie sjaal,ik zou hem zelf houden als ik jou was ,veel te leuk toch .
    Fijne avond nog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow Dein Schal sieht klasse aus, tolle Farbkombination.
    sehr schön gemacht.
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig. Hij mag voorlopig nog in de kast.
    Ik zou hem lekker in je winkeltje zetten en als ie dan verkocht is hem gewoon nog een keer haken.
    Wat is je blog fleurig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sjaal! Kan voorlopig de kast in 😉, maar komt nog wel van pas.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...