dinsdag 19 juni 2018

Dinsdag poppendag :)

Niet te geloven, is het toch al weer
dinsdag poppendag!
Hier is heel hard in de tuin gewerkt
En je kunt je tijd nu eenmaal maar een keer besteden ;)
Toch hebben de poppen weer voor een verhaal gezorgd
Want, kom ik gisteren in de huiskamer, 
zit Julia met een paar andere poppen op de bank
Zitten jullie hier?
Wat heb je daar Julia, wat zie ik daar?
O, dat is het beren dekentje voor Yogi Beer
Ik zag dat het dekentje af is en als jij nu Teddy pakt
dan kunnen we even kijken of het groot genoeg is :)

Hoezo kennen jullie Yogi Beer?
Tuurlijk kennen wij Yogi Beer, 
die woont bij L, je bonus kleinzoon
Alle poppen kennen elkaar ;)
Volgens mij is het dekentje gewoon goed
L heeft zelf de maten doorgegeven
Toe Anita, ga Teddy even halen, het is al zolang geleden
dat wij hem gezien hebben
Dat kun je toch niet weigeren
Zeker niet als je daarna de vrolijke snoetjes ziet
Kijk zegt Julia, als jij nu even gaat liggen Teddy
dan kunnen wij de andere poppen even meten of het dekentje 
de goede maat heeft
O,ja Julia het dekentje is heerlijk warm
en mijn tenen komen er niet onderuit
mmm maar Yogi Beer is ook wel 
een maatje groter als jij hoor Teddy
Maar ik denk dat inderdaad dat het groot genoeg is :)
Kom jongens, wij gaan ook passen ;)
Het dekentje is zelfs groot genoeg voor iedereen
Waar is iedereen nu gebleven?
joehhhh Anita, wij zitten onder het dekentje
Het is niet warm vandaag, maar onder een deken pffft
Meneer Muis kan er niet tegen, hij vindt het veeeel te warm
Kom jongens, ik neem het dekentje weer mee
Ik ga het mooi inpakken 
en binnenkort geef ik het als cadeautje aan L 

Niets aan Yogi Beer vertellen hoor
Het is nog een verrassing
Ook L weet niet dat het dekentje af is 
De poppen beloven niets te verklappen 

Is er nog meer poppennieuws?
Ik ga kijken bij:











11 opmerkingen:

  1. :-) Een heel mooi dekentje. Ik ben fan van de kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, wat gaat de tijd snel, hé!
    Prachtig dekentje!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi dekentje! Zullen de poppen niet weten dat je daar ook heel goed een tent van kunt bouwen? Haha, we zullen ze maar niet op ideeën brengen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi dekentje die komt wel goed terecht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke plannetjes verzinnen de poppen bij jou altijd. Julia weet wel wat leuk is en hoe ze het moet aanpakken...
    L. zal vast reuze blij zijn met het dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, dat dekentje is optimaal getest! En gelukkig goed bevonden. ;-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi dat dekentje valt wel in de smaak! Je bonuskleinzoon zal er ongetwijfeld ook heel blij mee zijn! Leuke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vrolijke boel daar met zijn allen onder het dekentje. Volgens mij is het leven in de poppenwereld best leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige boel weer in poppenland. Ze houden je lekker bezig met hun ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 😀 wat een gezellige poppengroep. En een leuk dekentje!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...