maandag 19 maart 2018

Workshop kraamcadeautjes haken :)

Afgelopen donderdag rond 19:30 uur 
was ik er helemaal klaar voor :-)
Klaar om een workshop te geven 
Check, check, dubbel check ;)
De cursisten kunnen komen ;)
&
Wat was het gezellig en leuk!! 
In het begin werden er nieuwtjes uitgewisseld 
maar naar mate de avond vorderde werd er hard gewerkt :)
Een van de dames merkte dan ook op: 
'hoe krijg je 6 dames stil' ;)

Sommige hadden vroeger eens gehaakt, andere moesten het nog leren
maar iedereen was heel enthousiast
je weet het vast uit ervaring
het is zo laat, zeker als je gezellig bijeen bent
Unaniem besloten de dames om nog eens terug te komen :)
Dat kwam mooi uit want
Wie mij op IG volgt heeft deze kleintjes al voorbij zien komen
Voor iedere cursist had ik een leuke gadget gem(h)aakt
Deze gadget had ik samen 
met een kortingsbon (korting op een vervolg workshop) ingepakt
Je snapt het al, het cadeautje werd goed ontvangen

De gadget omdat ze nu immers een beetje weten
wat haken is (toch niet zo makkelijk als je denkt)
de kortingsbon, altijd meegenomen, ja toch ;)

Ik vond het een geweldig leuke avond, echt super!
Een paar kleine dingen waar ik de volgende keer op wil letten
bijvoorbeeld op de zithouding van de dames tijdens het haken :)

De cursisten vonden het atelier leuk & gezellig
en de workshop ook, zo leuk dat ze vaker terug willen komen
want ze willen ook nog leren hoe ze van die leuke poppetjes kunnen haken ;)
Ze waren dan ook razend enthousiast  :-)
 Ik ben blij, mijn 'bedoeling' 
de dames een leuk avondje uit bezorgen is geslaagd  :-)

 Super blij dat de dames een gezellig feestje hebben gehad
Want ja dat is toch de beste reclame :)

Ik zie jullie morgen
fijne dag 









11 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg...en zo verzorgd...dat vind ik persoonlijk zo fijn als ik naar een workshop ga. Ik heb weleens meegemaakt dat de gastvrouw (overigens een ontzettende lieverd) nogal achter de feiten aanliep. Toen wij binnenkwamen was ze nog lang niet klaar en uiteindelijk bleken er materialen zelfs niet te vinden te zijn waardoor alles anders liep. Het was gezellig maar jammer vond ik het wel. Als ik jouw foto's zie dan heb je als cursist echt zo'n verwengevoel...dat er even voor je gezorgd wordt en laten we eerlijk zijn...dat hebben wij, vrouwen soms even heel hard nodig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! En dan nog een leuke attentie op de koop toe. Voor je het weet heb je lange wachtlijsten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk én slim gedaan! Ja, ik vind dat ook heel leuk, zo'n avondje organiseren :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke workshop! Kan me voorstellen dat het een super gezellige avond was. En die konijntjes zijn ook schattig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker op dreef. Een workshop bedenken en geven lijkt me toch echt nog niet zo makkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het zo'n geslaagde avond was! Lief dat je de konijntjes meegaf en de kortingsbon. Ik denk dat de dames nog genoeg van jou kunnen leren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, dat ziet er goed uit. Nèt echt 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, spannend zeg om zo'n workshop te geven! Maar wel heel leuk dat er zoveel dames waren, en natuurlijk verloopt het altijd goed. Je hebt ze vast heel enthousiast gemaakt voor het haken en die komen wel terug hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk en nog best moeilijk als je het nog nooit gedaan hebt. Binnenkort ga ik proberen het een vriendin in een middagje te leren. Hoe leuk is het om zelf je (kraam) cadeautje te haken. Gezellig als ze nog een keer terugkomen met de kortingsbon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt heel gezellig! Zal de volgende keer minstens zo gezellig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...