dinsdag 24 oktober 2017

Dinsdag poppendag

Zomaar een dagje afgelopen week :)
Af en toe een beetje regen en ojee Julia verveelde zich al
Anita, we hebben niets te doen :(
Maar toen ging de bel !!
En van verveling was geen sprake meer ;)
Toe Anita doe open
Wat een grote doos, wat zit daar in?
Ik weet het wel hoor poppen
Ik heb iets gekocht bij Frederika
zij verkoopt allerlei leuke brocante spulletjes op MP
Ja, daag maar nu weten wij nog niets
Kijk de poppen eens ongeduldig zitten te wachten
Ik zal de doos maar vlug open gaan maken ;)
Julia helpt mee en het is zo gepiept
Kom je ook mee in de doos zitten Lizzie
Nou even dan, maar ik vind er niets aan hoor
Julia pakt mee uit
De poppen zeuren een beetje,
zij weten nog steeds niet wat het is
Anita, ik moet toegeven ik weet ook niet wat het is
Zal ik het dan maar zeggen Julia
Het is een landelijk eierkastje :)
Kitty het kipje hoort het woord eieren
en is er als de wiedeweerga bij ;)
Eieren wie wat waar?
Inmiddels is de doos met eieren van de winkel erbij gehaald
De eitjes passen :)
Julia, Kitty, Teodoor vermaken zich goed
Maar Lizzie vindt het eierkastje maar stom
Wat moet je daar toch mee Anita
Je lijkt mijn man wel Lizzie, die vroeg mij hetzelfde ;)
Maar ik vind het leuk, heel leuk zelfs
We wonen nu toch immers landelijk
En daar hoort een landelijk eierkastje bij
 :-))
Kijk Anita ik laat wel zien hoe het in de keuken staat
Ik ben er super blij mee Julia en weet je wie ook blij is
Kitty, ze is niet bij het eierkastje weg te krijgen :)

Kom genoeg avontuur voor een dinsdag poppendag
we gaan naar de andere poppen en poppenmoeders

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke




Pssst inmiddels vindt mijn man het toch wel een leuk kastje ;)









13 opmerkingen:

  1. Hopelijk hebben de poppen nog uren met de doos gespeeld, want met een vol eierkastje spelen lijkt me niet zo'n goed idee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh oh... Je snapt vast wel dat ik helemaal wèg ben van zo'n leuk eierkastje!Laat die poppen maar kletsen... en je man ook... Zij snappen er niks van!
    Ik nam even een kijkje bij Frederika; maar ik werd meteen te hebberig... nee, snel wegklikken maar ...
    Maar had ik niet ooit eens, ergens..., ook een eierkastje geverfd? Toen onze jongste een jaar of 4 was, kreeg hij een soort van country/boerderij kamer. Ik kan niet geloven dat ik die spulletjes weg heb gedaan. Toch maar eens in de dozen duiken!
    Je eierkastje staat prachtig en het is heerlijk om de eitjes daarin te bewaren. De lucht kan er aan alle kanten bij en dat is belangrijk want de eierschaal moet kunnen ademen...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach die zijn leuk ik heb er ook een maar die ligt op zolder bij gebrek aan ruimte in de keuken maar wie weet vind ik er nog eens een plekje voor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zo'n eierkastje. Zou hier ook prachtig staan :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoo leuk dat eierkastje. Ik heb er ook een, maar de eitjes van mijn krieltjes waren er te klein voor en nu staat het op de veranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat schattig, dat kastje! Het staat inderdaad heel erg leuk, landelijk, dat is het écht wel! En je hebt de poppen mooi van hun verveling afgeholpen op deze manier ;-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kastje, ik snap wel dat je er blij mee bent!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kastje. Helemaal mijn smaak. Ik bewaar altijd de eieren in de koelkast, is dat niet echt nodig?
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem ook supermooi! Ach en dat de mannen dat niet direct snappen? Geeft niets! Komt vanzelf als het er eenmaal staat. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat toch echt leuk in de keuken. Maar ik mis dan nog wel kippen, want die horen toch ook bij landelijk wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig verhaal weer met die lieve poppen ém een héél leuk eierkastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk verhaal! Nooit geweten dat zoiets bestond. Ziet er wel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En je hebt de poppen mooi van hun verveling afgeholpen op deze manier ;-)


    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...