dinsdag 17 oktober 2017

Dinsdag poppendag :)

Een keer in de week handwerken mijn moeder en ik samen :)
Laatst hebben we deze popjes gemaakt
Het roze poppetje heeft mijn moeder gemaakt

Ik het blauwe poppetje
Zoals je ziet heeft mijn popje nog geen oogjes en mondje
Ik twijfelde, wel of geen gezichtje
Gisteren zag ik de poppen allemaal bij elkaar zitten
O dacht ik, die zijn een spelletje aan het doen
Dat doen ze wel vaker :)
Maar als ik goed gekeken had, dan had ik de stiften gezien
op Lizzie's schoot en wie ligt daar in het midden oeps
het blauwe poppetje

Toen hoorde ik ineens een hoop gestommel in het atelier
Laat jij het maar zien hoor Julia, straks is Anita boos
Wat zijn jullie aan het doen, wat is er aan de hand?
Kijk Anita we hebben Popje oogjes en een mondje gegeven
Ben je nu boos?
Nee hoor, ik had het zelf niet beter of mooier kunnen doen
Waar zijn de andere poppen
O, die dachten dat je boos zou zijn en hebben zich verstopt
Zo vlug ben ik niet boos hoor Julia

Nu nog een naam voor popje
Heb jij een idee Julia?
Anita ik dacht als we dat nu eens aan de andere
poppenmoeders vragen, dat lijkt mij een leuk idee :)

Julia, die lieverd, ze heeft altijd leuke ideeën ;)

Dan gaan we nu maar even bij de andere poppenmoeders kijken
Kijken of ze tijd hebben om een naam voor popje te bedenken :)

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke











15 opmerkingen:

  1. tja ik snap het zonder ogen kun je niet kijken en nu is het helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hebben jullie samen mooi gedaan! Een leuk poppetje, en nu nog een naam...
    Heet ze misschien Marietje? Of Sterre?
    Ik wacht het af!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar wel een Dotje. Heel schattig met gezichtje. Een goede keuze van je poppenkinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk popje! Ik vind Teuntje wel bij hem passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig kan het schattig popje nu de andere poppen ook zien. Zo hoort ze er echt bij. Wat denk je van Evi?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige popje.
    Jij ook gefeliciteerd met jullie trouwdag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jullie hadden groot gelijk hoor poppen. Want wat moet je nu zonder ogen en mond?
    Het is toch veel te gezellig bij jullie. Zo kan popje ook jullie zien en gezellig mee kletsen. Maar een naam? Daar ben ik niet zo goed in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De poppen hebben helemaal gelijk, zo is het pas echt af.
    Leuk om zo samen met je moeder bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elke keer moet ik weer lachen om die Julia en Lizzy... het zijn echt van die typetjes die met een lief toontje aangeven wat ze graag willen! Ik snap dat je niet boos op die twee kunt worden.
    Tja een naam ... Diddy misschien? Nee, dat is te modern.. Misschien is Anne wel wat, of Doortje...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihi ... wat leuk gedaan! Wat fijn om dit samen met jouw moeder te maken.

    Lieve groetjes, TInne ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je samen met je moeder iedere week samen handwerkt. Ik doe dat al jaren met een vriendin. Leuke popjes heb jullie gemaakt.
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige popjes en wat leuk dat je elke week samen met je moeder handwerkt, gezellig lijkt me dat....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig popje, ik vind het wel een Eefje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig! 😆 met gezichtje ziet er wel heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig! 😆 met gezichtje ziet er wel heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...