zaterdag 19 augustus 2017

Verliefd ;)

Ik ben verliefd op dit muisje
Ik zeg het niet vlug, maar dit is een dotje geworden!
Elk voordeel, heeft zijn nadeel ;)
Ze heeft 't winkeltje niet gehaald

Dotjes van muizen blijven niet lang
ze is meteen verkocht
Nog maar een keer zo'n lieverd maken

Deze week ook weer eens met stof bezig geweest :-)
Omdat ik toch verliefd ben ;)
Een 'Tilda' hart gemaakt en met Lavendel gevuld
Staat veel leuker als een saai jampotje met Lavendel

Ik wilde een boek van Tilda kopen maar
wist je dat je op Pinterest allerlei patronen van
Tilda kunt vinden
Ik heb meteen een Tilda map aangemaakt :)

Fijn weekend :)




7 opmerkingen:

  1. Ik snap het helemaal... Wat een hartenbreker!
    Dan moet je wel een hartje maken!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke keer als ik je mini-haaksels en arigumi's zie denk ik, dat moet ik toch ook eens proberen... zo leuk, lief en klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zeker een schatje. En muizen vermenigvuldigen zich snel dus dat komt goed.
    En op internet is zoveel te vinden dat we geen boeken meer nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt een schatje! Logisch dat die je winkeltje niet heeft gehaald. Dat hartje is ook superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat muisje is echt superschattig, en het hart is ook heel mooi. Leuk dat je meedeed met Link Your Stuff! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, muisje heeft dus al meer harten veroverd!
    Ik heb zelf een Tilda boek, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...