dinsdag 22 augustus 2017

Dinsdag poppendag :)

Anita, mmmm
Julia en ik zitten al een paar dagen binnen
En nu hoorde wij dat jullie nieuwe planten voor in de tuin hadden gekocht
omdat de Buxus weg is, mogen wij in de tuin gaan kijken?
Tuurlijk mag dat :)
Kijk Lizzie en Julia zitten
Gelukkig, ze vinden de nieuwe planten mooi ;)

Anita, ja Julia
Hoe is het eigenlijk met de zonnebloem
Welke is het grootste?
Dit is de grootste
Ja, daag daar hebben de andere poppen niets aan ;)
De poppen kunnen de bloem niet zien
ja dat komt omdat de zonnebloem ook zo groot is
en jullie staan op de grond
Ik weet er wel wat op, kijk maar;)
Kijk, daarom kreeg ik jullie niet op de foto
Maar zo wel ;)
Goed idee Anita, wij gaan nog een rondje door de tuin maken
Lizzie heeft nog niet alles gezien
en voor mij is het ook een tijdje geleden
Dat is onze tweede komkommer Lizzie
Dames uitkijken bij het hek
Wauw Anita, jij hebt veel tomaten
Ja dat klopt, helaas hebben sommige een roestig schilletje
O, maar die zijn heerlijk in de tomatensaus voor de pasta
weet Lizzie te vertellen :)
De twee zitten heerlijk in het gras,
ze hebben veel te bespreken
en wat zie ik daar in het mandje?
Wij blijven nog even buiten hoor :)
Hier in het zonnetje is het nog heerlijk
Hebben jullie dat mandje nog steeds,
wat gaan daarmee jullie doen?
Wij hebben eikeltjes van je eikenboom verzameld
Anita wij willen een herfst etalage maken, mag dat?
Dat mag wel, maar dan moeten jullie nog even geduld hebben
het is nog steeds augustus hoor :-)
Ik heb nog geen zin in de herfst!

Het mandje staat inmiddels in de kast
Benieuwd wat Julia en Lizzie van plan zijn

Maar nu eerst naar de andere poppen en hun moeders

kijken wat daar voor nieuws is, we gaan naar:

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke


















9 opmerkingen:

  1. mooi rondje door de tuin en wat zijn de zonnebloemen groot hier heeft de familie slak er aan gevreten het is niet veel soeps geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatten zijn het toch! Ze weten altijd op een leuke manier hun plannetjes door te voeren. Wat zijn je zonnebloemen groot! Bij mij beginnen ze bijna te bloeien, maar ik heb ze ook later gezaaid, denk ik.
    Hopelijk worden je tomaatjes nog rood, daar is wel voldoende zon voor nodig.
    En de herfst? Ja, die komt eraan, maar van mij nog even wachten!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt belangstelling genoeg voor je tuin. Leuk om alles zo te zien groeien. En wat een joekel van een zonnebloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tuin! Lijkt me heerlijk om alles zo te zien groeien.
    Tsjah, het mag dan nog geen herfst zijn, kastanjes en eikels kun je al rapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een zonnebloem. Gelukkig hebben de dametjes ervoor gezorgd dat wij hem ook even kunnen bewonderen😉

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een joekels van zonnebloemen heb je! Tjonge! En wat mij betreft mogen de dames hun herfstspulletjes ook nog wel een poosje in hun mandje houden. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enorme zonnebloemen!
    En tja... er valt helaas al geboet herfstigs te verzamelen... Maar daar doen we onze oogjes gewoon nog even voor dicht, eerst een mooie nazomer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Genoeg bedoel ik. Geen idee waar geboet vandaag komt whahahaa!

      Verwijderen
  8. Supergrote zonnebloemen heb je! De dames hebben de tuin weer geïnspecteerd en goedgekeurd, belangrijk dat laatste en al wat verzameld voor de herfst, maar nu eerst nog even genieten van zomerse dagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...