dinsdag 17 januari 2017

Dinsdag poppendag :)

Ik was de tafel een beetje aan het opruimen
en Anita, kijk eens wie ik gevonden heb :-)
O, Julia dat is popje, maar popje is nog niet af
ze moet nog naar de kapper en ze heeft nog geen kleding

Hoezo popje, dit is Elisabeth, maar ik noem haar Lizzie
Sorry hoor, dat heb je mij helemaal niet verteld ;)
Het geeft niet dat ze nog naar de kapper moet, dat komt wel
Kleding kan ze van mij krijgen, o dat wil ik wel hoor Julia
want eerlijk gezegd heb ik het wel een beetje koud
Wat doe jij dan aan Julia
O, Lizzie ik doe wel mijn hemdje aan en mijn pyjama jasje
Anita, nog bedankt voor de haarspeldjes, ik vind ze mooi :) 
Is het zo beter Lizzie?
Ja, maar ik heb nog wel koude voetjes
Hier probeer deze is, kijk of ze passen
Maar die zijn toch van jou Julia
Vriendinnen lenen alles aan elkaar
en jij bent vanaf nu mijn vriendin Lizzie
Ik ga ze meteen passen :)
Ze zijn wel wat groot, maar ik heb nu heerlijke warme voeten
Anita maakt nog wel schoentjes voor je hoor Lizzie
Kom dan gaan we spelen :)

Anita ga jij maar dozen inpakken
wij vermaken ons wel;)


Leuk dat Julia nu eindelijk haar vriendinnetje heeft
super fijn dat het meteen klikt :-)

Dan ga ik bij de andere poppen en poppenmoeders kijken
want daar is natuurlijk ook poppennieuws :)



  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke











12 opmerkingen:

  1. Ah, wat lief! Dat wordt nóg gezelliger bij jou!
    Mooi meisje is Lizzy :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echte vriendinnen, super om te zien!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaagh was Lizzie kwijt? In haar onderbroekje, koud! Gelukkig heeft ze nu Julia die zorgt goed voor haar. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat super, poppendinnetjes en kleertjes delen. Lizzie ziet er mooi uit. groetjes, Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoes is Lizzie! En lief dat ze wat mocht lenen van Julia ;)
    Succes met verder inpakken.
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verhaal, en wat een schatjes die poppen!
    Je hebt het er maar druk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat worden, nee, ZIJN dikke vriendinnen...voor het leven!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, ik ben vernoemd... geloof ik.
    Julia is echt een schatje, daar kunnen veel poppen een voorbeeld aan nemen.
    Leuk dat ze nu dikke vriendinnen zijn. Dan heb jij je handen een beetje vrij om in te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij bent goed bezig Julia. Wat lief dat je dat wilde doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldig die Julia, die ontfermt zich toch maar mooi over dit arme blote naamloze poppenkind. Voorziet haar van naam én kleding, en Julia heeft er gelijk een speelkameraadje bij. jij hebt er geen omkijken meer naar voorlopig,succes met het inpakken van je dozen (wat een klus he..)
    groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt wel een grote hulp aan Julia, zelfs met de verhuis helpt ze je opruimen en kijk wat het heeft opgeleverd! Ze vond zowaar een vriendinnetje voor haar, weliswaar nog niet helemaal af, maar ze losten het zelf op en zijn vast vriendinnen voor het leven nu! Nog succes met het inpakken en de verhuis.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, geweldig! Leuk popje, die Lizzie. En Julia heeft meteen weer wat gezelschap erbij.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...