dinsdag 3 januari 2017

Dinsdag poppendag :)

Januari
meestal tijd voor een terugblik op het afgelopen jaar
Ík heb van alle foto's die ik bewaar een poppen terugblik gemaakt :)
Ontzettend leuk om van elke maand een foto te kiezen!
Toen alle foto's zo de revue passeerde besefte ik pas
wat de poppen afgelopen jaar allemaal mee maakte
Best veel voor dat kleine grut ;)

Een speelkleed gekregen, lekker naar buiten
nieuwe ontmoetingen
bijvoorbeeld Julia ontmoet Saar
maar ook weer afscheid nemen van Donald's en de Mickey's
Het beleven van de seizoenen, meneer Muis die ziek was
 gezellig theedrinken :)

Een vooruitblik daar waag ik me niet aan
Een ding is zeker, we gaan verhuizen
Dat op zich, zal al genoeg poppenverhalen stof geven ;)

Ik wens alle poppen en poppenmoeders een geweldig jaar
Natuurlijk ook namens Julia, Fifi, Teodoor en meneer Muis
Misschien is er dit jaar ook wel gezinsuitbreiding
in onze poppenfamilie, we gaan het zien ;)

Kom dan gaan we bij de andere poppen en poppenmoeders kijken,
 vast en zeker dat er daar ook poppennieuws is :)


  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                            Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke






10 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee is dit! Tjonge, wat maken poppen toch allemaal mee hè in hun leventje ... 't zijn net mensen!
    Spannend jaar voor jullie als je gaat verhuizen. Ook wel jammer van je mooie atelier!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige foto's allemaal! Het spat ervan af. ik ben benieuwd wat de poppen dit jaar allemaal gaan beleven. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) Ja dat was best een druk poppenjaar... prachtige collage! Op naar een even mooi 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poppen ze blijven leuk. Ik heb jammer genoeg afgelopen tijd geen tijd gehad om aan mijn poppen te werken maar mijn scriptie is klaar! Ik ga hem van de week uitprinten en zaterdag presenteren. Ik loop hopeloos achter maar ik lees verhuizen.... Spannend hoor. Naar een andere plaats of alleen naar een andere straat? Veel succes met alle voorbereidingen en een goed 2017.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, als je het zo bij elkaar ziet, is het veel!!!
    Geweldige avonturen hebben jullie beleefd, ik heb ervan genoten! En het komende jaar klinkt veelbelovend, met een verhuizing in het vooruitzicht.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2016 was een goed poppenjaar, hopelijk wordt 2017 minstens net zo leuk voor ze en mogen wij volop genieten van de heerlijke poppenverhalen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je dan kijkt wat er in een jaar allemaal gebeurt in een poppenfamilie, dan is dat nog heel wat. Hopelijk krijgen we ze ook dit jaar weer veel te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend leuk, dit jaaroverzicht!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om die foto's bij elkaar te zien! Ik ben benieuwd naar je nieuwe poppenverhalen.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...