vrijdag 12 september 2014

Nog één nachtje slapen :-)







Ja, nog één nachtje slapen en het is zover ;-)
De handwerkopleiding gaat van start en in tegenstelling tot eerdere berichten, toch in Gouda. Ik heb er echt zin in en ben benieuwd wat we de eerste les gaan doen. Ik neem ons fototoestel mee en natuurlijk laat ik jullie weten hoe de eerste les verlopen is. 



De laatste tijd heb ik ook iets met spreuken, ja dat komt ervan als je twee jaar op een rij een spreukenkalender krijgt. Helemaal geen probleem hoor. Er zitten spreuken bij die mij echt aanspreken, bijvoorbeeld:

                            Wat de een gek noemt, is voor de ander de realisatie van een droom

                                                                               maar ook 

                                               Je weet nooit of je je dromen zult realiseren. 
                                     Laat dat nooit een belemmering zijn om eraan te werken


                                              Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend
                                                                     en geniet ervan!!


1 opmerking:

  1. Hééél veel plezier morgen! Ik kijk uit naar je verslag van de eerste lesdag.
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...