vrijdag 23 mei 2014

De avonturen van Flip, Fien, Bruno en Olly in Turkije, deel 2


Gisteren zagen jullie al dat ik Flip, Fien, Bruno en Olly bij de ligstoelen kwijt was geraakt. 
O, o waar zouden ze toch zijn, kijk eens wat een groot resort, ga daar maar eens zoeken!!




Voor die kleintjes zijn er allerlei gevaren, bijvoorbeeld het zwembad, ze kunnen niet zwemmen







En wat denk je van de katten, die op het resort rondlopen, levensgevaarlijk voor die kleintjes








Misschien zijn ze bij de speeltoestellen op het strand, maar nee niemand heeft ze gezien,
nog verder zoeken dan maar.






O, daar is nog een speeltuin voor de kleintjes, misschien zijn ze daar,
 ik hoop dat ik nu meer geluk heb;-)


Ja, gelukkig ik zie ze al!
Jongens jullie zijn ontzettend ondeugend hoor, 
naar de speeltuin gaan zonder iets tegen mij te zeggen.






Anita het was zo saai op de hotelkamer, wij willen ook plezier maken hoor!
Nu daar hebben jullie wel een punt, maar niet meer alleen weggaan, als jullie weer naar de speeltuin willen dan zeg je dat, dan ga ik mee. Beloven jullie dat?
Flip, Fien, Bruno en Olly zijn nog diverse keren naar de speeltuin geweest, 
maar niet meer alleen:)

Bruno, Flip en Fien zijn verkocht

Elke keer, na het bezoek aan de speeltuin gingen ze weer braaf 
in de stoel van de hotelkamer zitten.

Gelukkig is hun avontuur goed afgelopen en zijn ze nu veilig in Nederland
Koop je Flip, Fien, Bruno of Olly dan gaan ze weer op avontuur!!


3 opmerkingen:

  1. Ha, ha, die knulletjes zijn toch echte deugenieten. Gelukkig heb je ze gevonden. en dan nu onder begeleiding naar de speeltuin. Soms moet je toch een beetje streng zijn.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh daar is het zo mooi en gezellig
    ben stiekem jaloers
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ondeugende knuffels zijn het toch, zomaar weggaan zonder iets te zeggen. Gelukkig vond je ze terug en gaan ze nu niet meer alleen weg. Zulke knuffels moet je streng aanpakken of het komt niet goed. Succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...