donderdag 29 mei 2014

Bruno en foto's uit Gambia


Verkocht


Hoi, jullie kennen mij toch nog wel? Ik ben Bruno, ik stond samen met de andere op de foto's  in Turkije

Als je mij ook wil maken, Anita heeft mijn broers en zussen gezien op de blog van Margaret en zij had het gratis
patroon weer van Gerda 

Nu keek ik zelf ook even op de blog bij Margaret en haar hondjes hadden een halsdoekje om.
Dat wil ik ook zei ik tegen Anita en ik wil zelf een stofje kiezen.


Ik wil geen pootjes op mijn halsdoek en al helemaal geen poezen!!
doe mij maar rood



Kijk, hier zit ik bij het raam, met mijn mooie halsdoek, super!

O, ja en niet te vergeten, Anita heeft toch geld overgemaakt voor die lieve kinderen in Gambia
Het geld is goed aangekomen en ze heeft 2 foto's gekregen om met jullie te delen
Fijne dag allemaal, liefs Bruno











3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's weer.
    En dat knuffelbeestje is zo schattig
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bruno is een topkerel en helemaal stoer met zijn halsdoek om! Prachtige foto's kreeg je uit Gambia!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groot gelijk had die Bruno om een rood sjaaltje te kiezen.
    Mooi dat er foto's van je goed doel worden gemaakt.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...