zaterdag 25 mei 2013

Sfeer!



Omdat ik het nog geen weer vind om met plantjes aan de slag te gaan binnen maar iets gemaakt. Ik ben dol op kaarsen en dol op schelpen.

Deze cilinder vaas is geschikt voor werkelijk alles, bloemen, fruit, potpourri, viskom en kerstballen. Ik heb de vaas al jaren en nu gebruik ik hem als windlicht. Misschien breng ik je op een idee!

Ik ga verder met hartjes haken, zeer verslavend en leuk om te doen, binnenkort laat ik het resultaat zien. Wil je alvast een kijkje nemen. Ik zag de hartjes bij
www.karinaandehaak.blogspot.nl en bij www.susannenso.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...