woensdag 29 mei 2013

Koolmezen vliegen uit!

         





     

Al enkele jaren hebben wij in ons vogelhuisje in het voorjaar een nestje. Pa en ma koolmees vliegen af en aan, het mag hun kinderen nergens aan ontbreken. Wat een liefde! Ook dit jaar hadden we weer een nestje en waren pa en ma druk in de weer.
Vanmiddag kwam ik thuis, ik hoorde geen enkel geluid en pa en ma koolmees zag ik ook niet meer. De kleintjes zijn uitgevlogen, ik wens ze veel geluk, jammer dat ik het niet meegemaakt heb. Dat was vorig jaar wel anders, toen heb ik een paar foto's kunnen maken.
Ik vind het leuk om de foto's met jullie te delen, toch een beetje voorjaar
Vanavond, lekker bij de kachel, kaarsje aan en hartjes haken, als de hartjes af zijn laat ik ze op mijn blog zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...