zaterdag 25 februari 2023

#winterklaarbreienmaar


Op Instagram heb je het misschien 
voorbij zien komen, de vraag

Doe je mee?

1. Kies een trui die je volgende winter wilt dragen
2. Verdeel je project in 10 stappen
3. Brei elke maand één stap en op 1 december is je trui klaar
4. Deel elke maand je vorderingen en gebruik
daarbij de #winterklaarbreienmaar
Het lijkt mij leuk om daar aan mee te doen
Sterker nog, ik doe er aan mee
Mijn eerste stap, een patroon kiezen
Dat wist ik al snel, de No frillsweater van PetiteKnit
Toen het garen en de kleur
Dat was een hele uitdaging, maar wel gelukt

De boord heb ik nu af
Op naar de 2e uitdaging 
German Short Row breien
Ik denk dat het wel gaat lukken,
ik heb een duidelijk filmpje gevonden 

Fijn om weer een nieuwe techniek te leren
Voorlopig geen haast
De trui ‘moet’ 1 december klaar zijn


Pffft mijn eerste (echte) bericht
na een moeilijke en verdrietige tijd









7 opmerkingen:

  1. Och, dat bericht had ik gemist. Alsnog gecondoleerd, wat verdrietig, heel veel sterkte.


    Mooie kleuren heb je voor je trui uitgezocht, ik hoop dat je veel ontspanning vindt in het breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om weer een blog van je te lezen. En ja, ik had op Instagram al gezien dat je ook meedoet aan #winterklaarbreienmaar. Veel breiplezier! En tot blogs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik liep wat achter en heb je laatste blogje gemist. Wat verdrietig, heel veel sterkte. Succes met je breiproject. Een trui breien heb ik vroeger wel gedaan maar tegenwoordig vind ik dat een hele uitdaging, pff.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om weer iets van je te vernemen Anita, ka me goed voorstellen
    dat het een zware periode is geweest die langzaam aan iets milder
    zal gaan voelen. Wat leuk te lezen dat je de uitdaging aangaat, een
    mooie titel hebben ze het gegeven, "Winter klaar breien maar" en je bent al heerlijk op dreef. Natuurlijk gaat dat je lukken, daar twijfel ik geen moment aan. Heel veel succes daarmee, en we zullen vast
    nog wel meer posten hier voorbij zien komen.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk ik heb het nog niet ontdekt. Het heeft zeker wel wat rusig tempo. Fijn om weer een blogpost te lezen van jou. Sterkte liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je er weer bent Anita.
    Na zo’n moeilijke periode die zéker nog niet voorbij is, vergt het tijd om het gewone leven weer op te pakken.
    Jij bent weer lekker aan het breien geslagen, mooie kleur zeg, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb denk ik iets gemist, maar fijn weer van je te horen, en sterkte gewenst. Leuke uitdaging dit, met die trui, succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...