dinsdag 18 mei 2021

Dinsdag poppendag :)

Gezellig, dinsdag poppendag :)
Hoi Julia, wat ben je aan het doen?
Ik ga borduren Noortje
Oeps, zou je dat wel doen?
Borduren duurt heeeel lang
Kijk maar bij Anita
Dat weet ik niet hoor Noortje
Nou, ik heb haar blog gelezen
moet jij ook eens doen
O, ja ik lees het hier Noortje
Wat goed van je
Wat een lieve reacties van de andere hé
Denk jij dat ze dat gaat doen?
Wat? minder randjes borduren 
Neee, dat geloof ik niet, ik ken Anita inmiddels langer 
Zullen we eens kijken?
Zie maar, ze is gewoon verder gegaan, ik wist het wel :)
Wat ga jij nu doen Julia?
Ik ga er nog eens goed over nadenken
Kom we gaan weer naar het appartement
Dan ga ik je voorlezen, ja leuk :)
Kunnen we daarna nog een spelletje doen?
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet, tuurlijk
mmmm, gezellig :-)

Is er bij de andere poppen nog nieuws?
Kom we gaan kijken bij:












 

10 opmerkingen:

  1. Ik houd zelf niet van borduren, dus aan Julia vertellen hoe leuk het is gaat een beetje moeilijk. Slim dat je er nog even over nadenkt, Julia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Borduren is ook niet helemaal mijn favoriet, al is 't soms wel heel leuk.
    Ik ben benieuwd of Julia er echt mee aan de slag gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Borduren is niet zo mijn ding dames maar ik heb er wel bewondering voor. Nou Julia je gaat toch zeker de uitdaging wel aan ??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig gekeuvel van de dames. En ze kennen jouw goed :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon doen Julia, het is heel leuk om te borduren,
    dus jij gaat gewoon door Anita met alle randjes???
    Heel dapper hoor.......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Borduren is leuk maar je bent er wel even zoet mee hoor Julia. Maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie jullie al samen aan het borduren. Kijken wie de meeste steekjes per uur kan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg goed om er over na te denken.
    Ik kan mij een leven niet voorstellen zonder te borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Samen borduren is misschien ook wel leuk, elkaar stimuleren !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Julia heeft wel een leuk patroontje om te maken. Leuk dat jullie nu samen kunnen borduren!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...