dinsdag 11 juni 2019

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag
Julia is ontzettend blij met haar keukentje :)
Wat een verrassing vorige week
Dan denk je misschien nu is het mooi geweest ;)
Maar het kan niet op, nog een cadeautje voor Julia
O, Anita wat zou daar nu in zitten, ik lijk wel jarig
oooo wat leuk
Julia, laat ons ook kijken ;)
Wacht ik zal het papier even weghalen

Ha,ha een afwasborstel en zeep
Nu kan ik zelf afwassen

Wat een mooi serviesje, precies mijn smaak
Ik had het gezien bij Atelier Grethilde
maar ik wist niet hoe je online iets kon bestellen
Plus ik heb al zoveel gehad de laatste tijd :-)

Nu ga ik vrienden uitnodigen voor de thee of koffie
Gezellig :)

Goed idee Julia
Maar laten we eerst bij de andere poppenmoeders
gaan kijken




                                                       Mariam  Blauw en zo     Lydia










8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Julia, Ik denk dat mijn dames graag een kopje thee bij je komen halen! ;-) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt completer en mooier daar bij Julia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig Julia ik heb dat ook voor de muizen gekocht in de muizen keuken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och, wat schattig en natuurlijk heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Julia is toch zo'n schat, zoals ze reageert...
    Je zou haar toch alles gunnen!
    Wat zal ze vandaag genieten van haar nieuwe spulletjes en misschien doet je jouw afwas ook wel meteen, Anita...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi theeserviesje. Dat gaat vast een drukke bedoening worden, iedereen wil thee komen drinken. En wel zo handig dat ze ook meteen kan afwassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig servies. Gelijk heb je om het te bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief serviesje. En wie gaat er uitgenodigd worden?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...