vrijdag 10 augustus 2018

Cosy Stripe Blanket :)

Een tijdje geleden vertelde ik al
dat ik het garen gekocht had 
voor een Cosy Stripe Blanket :)
Best spannend omdat ik zelf 
de kleuren uitgekozen heb 
Ik wilde eerst nog wat dingen afmaken
en toen werd het toch wel iets te warm
om te haken aan een woondeken 
Maar nu heb ik een start gemaakt :)
Voordat ik begon heb ik de 15 kleuren 
achter elkaar in mijn atelier op tafel gelegd
om zo de volgorde van kleur te bepalen
Toen begon het kijken en kijken en nog eens kijken :)
Soms veranderde ik de volgorde
een andere keer veranderde ik de kleuren om 
vervolgens de bollen toch weer terug te leggen
Toen de eerste rijen gehaakt, er even in komen
Ik moet zeggen het is echt verslavend
Ik kan niet wachten totdat ik met de volgende Stripe/kleur kan beginnen
Wat gebeurd er dan weer met de kleuren!
Toch nog heel anders hé?
De kleuren als bol achter elkaar of 
de kleuren achter elkaar gehaakt
Tot nu toe ben ik heel tevreden :)

Nu het weer gelukkig wat minder warm is
kan ik heerlijk aan mijn deken haken 
Ik houd jullie op de hoogte :)

Omdat het zo warm is geweest
heb ik weer geen bloemen gekocht 
Ik heb deze gedroogde schermbloemen staan
Ik ben dol op schermbloemen groot & klein :-)
Ze doen ook mee bij het linkfeestje van Holunderbluetchen


Alvast een fijn weekend :)




12 opmerkingen:

  1. Ja dat is anders inderdaad. Dat mosterdkleurtje maakt het spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren. Ben benieuwd hoe het gaat worden als alle kleuren er in zitten.
    Mooi die simpele tak in een vaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren. Op zichzelf en als combinatie. Mooie steken gebruik je ook. Ja het is wat minder fleurig maar droge schermbloemen zijn kunst op zich. Ze verdienen een vaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, het begin van je deken!
    En ja, geen weer voor verse bloemen... Komt wel weer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor en altijd spannend. En nu een stuk lekkerder om te haken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig, ik opende net mijn blog (in de zijlijn staan de blogs die ik graag lees, waaronder de jouwe). En toen stonden naast elkaar jouw stapel mooie bolletjes, en de sokken die ik aan het breien ben, met vergelijkbare (herfst)kleuren!
    Ik vind dat je leuke steken gebruikt, en inderdaad, best een verschil tussen bolletjes en verwerkt garen, maar het begin belooft een mooie deken!
    Prachtig, die schermbloemen, toch iets fleurig in huis.
    Veel plezier bij het maken van de deken en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om zo'n project te zien groeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O ik snap wel dat je bijna niet kan wachten om te zien wat er gebeurt. Wat een prachtige kleuren! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het wordt echt mooi met deze kleuren. Ik vind het altijd heerlijk om de kleurcombi te kiezen en uit te vogelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das wird eine schöne Decke und die Farben sehen in der Reihenfolge toll aus.
    Ich bin gespannt, wie es weitergeht.
    Lieben Gruß
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...