dinsdag 12 mei 2015

Dinsdag poppendag:)

Soms zit het mee, maar ook bij mij zit het wel eens tegen
Ik heb het over het ondergoed van Julia
Eerder liet ik jullie al het onderbroekje zien,
eerlijk is eerlijk, ik was niet helemaal tevreden 
over het resultaat, bij de beentjes zit het
broekje niet mooi aangesloten


Ik ben toch maar begonnen aan het hemdje
maar met naald nummer 2,5 werd het niet mooi:(

Toen maar heel ander garen genomen, katoen
Tijdens mijn vakantie het broekje en hemdje gebreid
kom ik thuis, dat was een tegenvaller
het broekje zit tot onder Julia's oksels en
het hemdje valt ver over haar billetjes:(


Maar de aanhouder wint
dus maar weer opnieuw begonnen aan een
nieuw hemdje, dit keer met naald nummer 2
ik ben redelijk tevreden over het resultaat


Nu alleen nog een nieuw broekje en
dan heeft Julia eindelijk mooi ondergoed

Poeh poeh, is dat even tegen gevallen
Je denkt, zo'n klein hemdje en broekje
dat is een fluitje van een cent
niet dus!!

Maar van Julia geen kik hoor, lief hé
Anita, je doet je best heeft ze gezegd
en dat is zeker waar

Zijn jullie ook benieuwd naar de nieuwtjes bij de andere poppenmoeders
kijk dan bij 

Jolanda
Hannie
Haakjuffie
Peggy


Een fijne zonnige dinsdag
                                   






5 opmerkingen:

  1. Knap dat je zo door zet! Het is ook vaak een kwestie van veel passen en meten, en dan krijg je uiteindelijk een mooi resultaat. En voor zo'n mooi en lief popje als Julia doe je natuurlijk graag je best!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah ze is wel echt schattig in d'r ondergoedje hoor!
    Het doorzetten loont ;)
    Fijne dinsdag!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, soms is het een beetje zoeken naar het juiste patroon. Misschien opschrijven hoe je het hebt gedaan. En nu is Julia tevreden met het mooie resultaat.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Poeh dat was een zware bevalling hoor, je denkt dit gaat in sneltempo klaar zijn en dan valt het zo tegen, maar gelukkig ben je een doorzetter en is het nu perfect gelukt! Je ziet het Julia is echt heel tevreden met haar ondergoed.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan. Eind goed al goed! Het is je toch mooi gelukt :-)

    Fijne avond, lieve groetjes TInne

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...