dinsdag 2 december 2014

Uitslag van de Give away!

Bijna 20:00 uur het is zover, 
juffrouw Ooievaar maakt de uitslag bekend
Wie heeft de Give away gewonnen?


Pedro is bij juffrouw Ooievaar op visite
 zij heeft hem gevraagd om haar te helpen.
Juffrouw Ooievaar heeft de namen op een briefje geschreven
 en in de zak van Sinterklaas gestopt.

Juffrouw Ooievaar, moet u niet met zo'n machine een winnaar kiezen
Nee, Pedro dat hoeft niet het zijn 8 briefjes, 
jij kunt best een winnaar trekken.

Pedro mag het winnende briefje trekken.
Pedro, wat doe je nu?
Je zit helemaal in de zak,
vlug kom eruit met het
briefje waar de winnaar op staat


Gelukt, Pedro heeft een briefje te pakken
Toe, schiet op Pedro, 
wij zijn benieuwd wie er heeft gewonnen


O, wat leuk, Margaret van Freubelblog heeft gewonnen
Sorry, juffrouw Ooievaar, maar wat was de prijs?
O, domme Pedro, ze heeft toch dat leuke haakboek gewonnen.


O, ik zie het dat is inderdaad een leuk haakboek
Sint heeft dat boek ook besteld voor een aantal mama's en oma's

Margaret, gefeliciteerd
stuur je adres naar juffrouw Ooievaar
dan heb je het haakboek dit weekend al in huis

Veel plezier met je prijs, als ik weer in Spanje ben
kijk ik op je blog, ik ben benieuwd naar wat je 
het eerst gaat maken, jij niet juffrouw Ooievaar?


inderdaad Pedro, ik ben ook benieuwd
Pedro, bedankt voor je hulp en nu
weer vlug naar de Sint
Je krijgt het nog druk de komende dagen:-)




7 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Margaret, gefeliciteerd, veel plezier met het boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een leuke bekendmaking, Pietje helemaal met zijn lijfje in de zak om het winnende kaartje te trekken. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je prijs margaret :)
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi ... is weer een leuk verhaaltje om de give away uit te reiken. Prachtig gedaan!!!! Proficiat Margaret met jouw prijs !!!
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hip ,hip hoera voor Margaret. Veel plezier met dit leuke boekje.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat leuk het lijkt wel al Sinterklaas. Heb ik toch zomaar dat leuke boekje gewonnen. Ben er super blij mee, dank je wel Anita voor deze leuke give away. En natuurlijk ook dank aan dat leuke Pietje die toch maar even mijn naam eruit heeft gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat voor Margaret, ze zal zeker leuke dingen maken uit dit prachtig boekje! Knap verhaaltje maakte je ervan met die Piet erbij.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...