maandag 24 februari 2014

Gezellige creabea dag!

Afgelopen vrijdag een gezellige dag gehad met mijn oud-collega en ik kan wel zeggen mijn vriendin Inge. Een tijdje geleden heb ik haar vlindertjes leren haken.
Nu was het mijn beurt ;-) leren schilderen.

Nu vind ik schilderen niet makkelijk, komt misschien ook omdat ik er nooit goed in ben geweest en ik heb er ook helemaal geen verstand van.
Nee laat mij maar haken, breien, quilten of vilten.

Natuurlijk sta ik wel open voor nieuwe uitdagingen, maar alstublieft heb niet te hoge verwachtingen, misschien denk je wel, dat kan ik veel beter en waarschijnlijk is dat ook zo! Tada hier is mijn schilderij


Ik wilde een bloem schilderen in primaire kleuren.
Ik ben blij met het resultaat, het schilderijtje krijgt een plaatsje aan de muur op
mijn hobbykamer. Het is een vrolijke bloem, maar het is ook een herinnering aan een
ontzettende gezellige dag ;-)
We hebben al besloten, de creabea dag gaan we vaker doen!


2 opmerkingen:

  1. Op naar het volgende schilderij en een volgende leuke dag !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk om samen zo creatief bezig te zijn!

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...