maandag 27 januari 2014

Vilten, les 2

Afgelopen vrijdag ben ik naar de tweede les vilten geweest.
Weer een groot succes! Deze keer heb ik een sjaal gemaakt.

Een keer voor kleuren gekozen die ik niet zou gauw zou kiezen



Lekker bezig, hoe zal ik de wol nu neerleggen
De sjaal is van zijde en daar leg ik Merinowol op.

Als alles goed ligt, dan mag je lekker gaan kliederen
Nat maken, oprollen, masseren, gooien en smijten
Op de randjes heb ik ook wol gelegd, dan krijg je een mooiere afwerking.
De sjaal is droog, heb hem maar even op het laminaat gelegd,
kun je beter zien hoe hij er droog uitziet. Ik ben er blij mee, weer een mooi werkstuk.
Volgende week al weer les 3, ik hou jullie op de hoogte.


Kun je al vilten, heb je geen les nodig, maar wil je wel wol kopen.
Anja heeft een webwinkel www.vilt-wol-winkel.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...