maandag 15 augustus 2022

Het is gelukt :)

Het is me gelukt :-)
Mijn zomertruitje is klaar geblokt en al 
Ik heb het al even aan gehad en het past prima

 Een foto dat ik het Anker's summer shirt aan heb
houden jullie nog te goed 
Met deze temperaturen, ga ik luchtiger gekleed ;)
Ik ben blij dat ik het truitje af heb, 
dat ik het aankan als het iets koeler is
De laatste weken, elke dag een aantal naalden gebreid
Mijn breinaalden gaan voor nu even in de etui
Straks weer verder breien aan mijn vest no. 7
De (moes) tuin heeft in deze tijd ook aandacht nodig,
Heerlijk om zoveel uit eigen tuin te kunnen eten 

Fietsen is ook leuk, 
er zijn zoveel leuke dingen te doen :-)
Echt genieten!
Onvoorstelbaar dat ik al weer ruim een half jaar
met vroegpensioen ben


Iedereen een hele fijne week 
&
Geniet van de zomer!

 









7 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden, zal je mooi staan.
    Oeh, lekker die oogst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker mooi geworen lekker zomer al is het mij iets te wsrm. Maar lekker in de tuin en ip de fiets is echt genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk truitje heb je gemaakt! En wat fijn dat je eerder met pensioen kon gaan (ik heb dat even gemist vrees ik). Het lijkt me heerlijk om wat meer tijd te hebben om dingen te doen.
    Hoe gaat het met Noor en Julia?
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig truitje! Maar inderdaad voor nu toch echt te warm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een SCHOONHEID is het geworden Anita, en die kleur....
    om te zoenen zo mooi, prachtig regelmatig werk zij, TOP!!!
    En zo mandje vol moestuin lekkernijen, jammie om blij
    van te worden. Een heerlijkheid hé, alles mogen en
    niets moeten.....

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je zomertruitje mooi geworden, die zul je vast met plezier dragen als het weer wat koeler wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi truitje! En heerlijk zo'n mand vol lekkers uit eigen tuin!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...